Formació per a empreses i emprenedors | Tancar, vendre o continuar?
"Tancar, vendre o continuar?" és una formació adreçada per a empreses i emprenedors en la què es reflexionarà sobre el futur de l'empresa familiar, com augmentar la rendibilitat del negoci i de les eines del protocol i del pacte successori que poden ajudar a planificar la continuïtat de l'empresa familiar.
3r Ral·li fotogràfic de Sant Jordi al Voltreganès
L'Associació Fotogràfica del Voltreganès organitza el 3r Ral·li fotogràfic al Voltreganès per al proper dia 22 d'abril d'enguany, de 10 a 19 hores, a la Plaça Sant Jordi de les Masies de Voltregà.
Tenors
Ser tenor és molt dur. Sempre al límit. Sempre més amunt. Sempre més fort. Sempre més llarga, la nota. I en el moment més inesperat, el gall.
Club de la Feina
El Servei Local d'Ocupació del Voltreganès ofereix com a servei el Club de la Feina.
Un espai on podreu fer consultes relacionades amb el món laboral, fer recerca activa de feina per internet, millorar el vostre currículum, aprendre a fer cartes de presentació, etc. Tindreu a la vostra disposició a la dinamitzadora laboral de referència.
Tots els dijous de 10 h a 12 h al Ganxo de Sant Hipòlit de Voltregà.
No cal demanar cita prèvia. Us hi esperem!
ANEU AMB… CONTE! : “Dos contes i una Aurora” a càrrec de Titelles Naip
Us convidem a gaudir d'una estona divertida amb aquest espectacle de titelles basat en una adaptació lliure de tres contes de l’Aurora i Prudenci Bertrana.
Ens explicaran els contes “Peikea” d’Aurora Bertrana, “El gos de presa” i “La lloca de la vídua” de Prudenci Bertrana.
Per a nens i nenes a partir de 3 anys.
Us hi esperem
Presentació Summer English Camp i Artistot
S’acaba el curs escolar, però la diversió continua durant l’estiu i és per això que durant les vacances d’estiu cal buscar activitats en què es combinin diversió i aprenentatge perquè els nens i nenes estiguin ocupats.
És per això, que us convidem a la sessió informativa en la què us explicarem les activitats que tenim pensades pels vostres fills i filles. Us hi esperem!
Sortida al Poble Espanyol
Amb motiu de la colenda de les activitats adreçades a dones del Voltreganès de més de 60 anys els ajuntaments de les Masies de Voltregà i de Sant Hipòlit de Voltregà, organitzen la sortida de primavera al Poble Espanyol de Barcelona.
Primavera Voltracat | Tradició i cultura catalana
El cap de setmana del 26 i 27 de maig d’enguany, Sant Hipòlit de Voltregà s’omple de tradició i cultura catalana amb activitats per a totes les edats.
Conferència | Quina Educació Volem? amb Alberto Royo
Avui, a les 20 hores, a l’Ateneu de Sant Hipòlit de Voltregà, Alberto Royo, llicenciat en Història i Ciències de la Música per la Universitat de la Rioja i titulat superior en guitarra clàssica, ens introduirà a l’apassionat món de l’educació a través del seu últim llibre La Sociedad Gaseosa.
Tipus Tots Notícies Agenda Categories Totes les categories Temàtiques Totes les temàtiques Igualtat Esports Urbanisme Cultura Educació Joventut Promoció econòmica, consum i ocupació Benestar social Medi Ambient i Salut Pública Tecn. de la informació i la comunicació Participació ciutadana Any Mes Tots Gener Febrer Març Abril Maig Juny Juliol Agost Setembre Octubre Novembre Desembre Ordre El més antic El més nou Cercar