Hemeroteca
El jurat de Viles Florides visita el nostre municipi
12/06/2017Avui dilluns dia 12 de juny, el jurat de Viles Florides ha vingut a visitar el nostre municipi amb l’objectiu de valorar la cura que es fa de les zones verdes, enjardinades i espais urbans en general.
Resultats del procés selectiu per a la contractació de monitors pel casal d'estiu 2017
15/06/2017Es publiquen els resultats del procés selectiu per a la contractació de personal, amb caràcter temporal, pel casal d'estiu 2017 municipal de l'Ajuntament de Sant Hipòlit de Voltregà, mitjançant concurs-oposició
ARTOT, el festival d'arts escèniques de Sant Hipòlit
19/06/2017ARTOT és un projecte artístic cultural consolidat al municipi que es desenvolupa des de fa 11 anys durant el mes de juliol als espais públics dels diferents barris del poble, places, parcs i equipaments municipals
Cloenda del curs de català per a dones
20/06/2017Ahir dilluns va finalitzar el curs de català per a dones no catalanoparlants del Voltreganès impartit per l’Iris Aranda.
AvÃs d'interrupció de subministrament d'energia elèctrica per treballs de manteniment a les instal·lacions d'Endesa
21/06/2017ENDESA informa als seus clients i públic en general que, per incrementar la qualitat del servei elèctric, realitzarà uns treballs de manteniment i millora a la nostra xarxa de distribució. Per aquest motiu, es veuen obligats a interrompre temporalment el subministrament d'energia elèctrica a la zona, data i hora que a continuació es detallen: Període d'afectació: 26/06/2017 de 15:00 a 17:00
Sant Joan a la Residència de Gent Gran Fundació Gallifa
21/06/2017Aprofitant que aquest cap de setmana serà la revetlla de Sant Joan, ahir dimarts dia 20 de juny es va celebrar una petita festa de revetlla a la Residència de Gent Gran Fundació Gallifa.