Hemeroteca
Festival Artot: Time to Loop Cia Duo Kaos
04/07/2024Espectacle de circ contemporani on el moviment, l'elegància i les acrobàcies amb bicicleta s'uneixen en un equipament perfecte per emocionar-nos. Una història de moviment, transformació i amor.
Acte de reconeixement als esportistes del Voltreganès 23-24
05/07/2024Ahir dijous 4 de juliol, es va homenatjar els millors esportistes del Voltreganès als Jardins del Despujol.
L'esportista d'honor d'enguany va ser el jugador del Barça d'hoquei patins, recentment retirat, Sergi Panadero en reconeixement a la seva trajectòria esportiva de nivell internacional, plena èxits i valors.Clausura del Pavelló Municipal Oliveras de la Riva
08/07/2024L'any 2014 es van observar un seguit de deficiències pel que fa a l'estructura del Pavelló Municipal de Sant Hipòlit. Posteriorment, es van dur a terme unes actuacions d'urgència per tal d'assegurar l'estructura i al llarg d'aquests anys s'han anat fent les inspeccions pertinents per tal de garantir el seu ús sense cap mena de risc. Finalment, en una inspecció realitzada a finals de la setmana passada, els tècnics van concloure que per raons de seguretat s'havia de tancar el pavelló a l'ús públic.
Taller de d'il·lustració - Estiu Jove
08/07/2024A partir de 12 anys
Gratuït. Places limitades, inscripcions al 609 20 16 72
Festival Artot: Embolic de Pau Palaus
08/07/2024Un embolic de cordes, un garbuix de pensaments i emocions ens portaran a un joc per desenredar aquest nusos i confluir en el riure i l’imaginari col·lectiu.
Sortida al Waterworld- Estiu Jove
09/07/2024A partir de 12 anys
18 €. Places limitades, inscripcions a la web de cultura aquí: https://culturasanthipolitdevoltrega.cat/actua/nit-de-videojocs-3/
Festival Artot: Ákiri Manel Rosés
09/07/2024Ákri és una paraula grega que es tradueix com llindar o límit, "passejar pel límit" o "caminar pel llindar".
Una escala que representa una zona de trànsit entre dos espais, alhora que conforma part de la seva identitat.Els infants del casal Artistot i els joves del Voltreganès a la sortida al parc aquàtic
10/07/2024Ahir els infants del casal Artistot i els joves del Voltreganès van fer la sortida anual al parc aquàtic del Water World a Lloret de Mar.
Festival Artot: B.O.B.A.S Jimena Cavalletti
10/07/2024Una banda musical humil organitza cerimònies d'enterrament, però aquesta vegada el capellà i el mort no arriben. Les tres músiques, durant el retard, comparteixen una espera summament incòmoda… i desastrosa.
ATENCIÓ! Veniu vestides de ploraneres, amb les millors gales fúnebres, per ser un acompanyament de dol com cal.
Festival Artot: Rouge Nord
11/07/2024Rouge Nord ens submergeix en un fresc cinematogràfic entre Quentin Tarantino i Wim Wenders. Les tècniques circenses d'alt risc es combinen amb un encantador univers mecànic.
“La mecànica és una poesia, la música un llenguatge. El cable és un somni, l'espai públic un pilar d'expressió.”
Festival Artot: Calidoscòpica, Sònia Gómez
15/07/2024Una invitació de la ballarina, performer i coreògrafa Sònia Gómez a Encarni Espallargas. Un espectacle que escenifica la trobada de dues dones.
La peça gira entorn a les vivències de les dues performers tenint en compte la salut mental, la creativitat i el benestar.Festival Artot: Un Idioma Nou, Xarim Aresté
16/07/2024Un imprescindible de l'escena catalana després de l'èxit de "Ses Entranyes". Transitant per mars i muntanyes, canta a la bellesa i al dolor, des d'una nuesa profunda, esfereïdorament vital.
Inspiració i electricitat esquitxen les parets d'aquesta obra.Una cosa que simplement es té o no es té…