Hem viscut el primer cap de setmana de Festa Major amb el Drac Vol Tragar com a gran protagonista!

Dilluns, 25 d’agost de 2025

Divendres, el Drac va aparèixer enmig de la gimcana i la cercavila sense foc per als més menuts. Tot seguit, el Festí de Voltors va estrenar la nova proposta gastronòmica Pinxus Edition, amb montaditos elaborats pels restauradors del municipi.
A la nit, el Drac Vol Tragar, acompanyat dels personatges i del bestiari de la llegenda, va conquerir les tres places fins arribar a la Plaça de l’Església, on l’esperava una gran celebració final amb música, espectacle, llums i foc.

Tot plegat va ser possible gràcies a la col·laboració dels Diables Foc i Ganxo, la tabalada Foc i Ganxo, la Vall Tucada i la Comissió de Festes.

Dissabte al migdia, vam gaudir d’un bon vermut a la Pista. A la tarda, l’activitat esportiva Cames Ajudeu-nos va posar tothom en moviment, i al vespre el Sopar de Barrets i Barretots va omplir el pavelló de creativitat, formes i colors. La festa va continuar amb el karaoke dels Mortimers i el concert amb Lagartos Band. 

Diumenge, la tarda va estar dedicada als jocs de cucanya, al cafè i al bingo, una manera ben animada d’acomiadar aquest primer cap de setmana de Festa Major… i agafar forces per als dies que encara ens esperen!

Us animem a seguir les nostres xarxes socials per descobrir tots els actes que encara queden al llarg de la setmana.

 

Veure vídeo resum

Darrera actualització: 25.08.2025 | 18:42