La Flama del Canigó encén la Revetlla de Sant Joan a Sant Hipòlit de Voltregà

Dijous, 25 de juny de 2026

Sant Hipòlit de Voltregà va celebrar la Revetlla de Sant Joan el passat 23 de juny amb l’arribada de la Flama del Canigó a l’Era del Mallol, en el marc del 60è aniversari d’aquesta tradició emblemàtica. La jornada va continuar amb el sopar popular i l’actuació musical de Jack’s Duet al Cafè del Mallol. Durant l’acte també es va retre un reconeixement a Xavier Soldevila pel seu compromís amb la cultura catalana i la difusió de la Flama del Canigó.
 

Darrera actualització: 25.06.2026 | 14:16