Jornada Formativa a càrrec d’Albert Recarens, assessor de comunicació i màrqueting; responsable de RK Comunicació.
Taller on s’explicaran conceptes bàsics de màrqueting i comunicació aplicats al comerç de proximitat per tal de millorar la imatge de marca, atraure clients i augmentar vendes. Es detallaran les accions de màrqueting directe i màrqueting digital que es poden dur a terme en el context actual, incidint en exemples reals d’èxit.
TEMES A TRACTAR:• Nocions bàsiques de màrqueting i comunicació: anàlisi DAFO, públic objectiu, estratègia i pla de comunicació.• Màrqueting directe: accions al punt de venda, fidelització, atenció al client, publicitat-premsa, etc.• Màrqueting digital: pàgina web, xarxes socials, mailings i altres tecnologies.
DIA: 29 de SETEMBRE 2015HORARI: De 14.30 a 16.30hLLOC: Escola d’Adults de la Gleva
INSCRICPIONS A: www.creaccio.cat/formacio/inscripcions-formacio