El Consistori Infantil del Voltreganès tanca el curs amb una gran festa per a més de 250 infants!

Divendres, 4 de juliol de 2025

Aquest dimecres, el Voltreganès ha viscut una jornada lúdica molt especial, organitzada pels regidors i regidores del Consistori Infantil. Elles mateixes han dissenyat i dinamitzat les activitats de cloenda del curs escolar, demostrant el seu compromís, creativitat i ganes de fer xarxa entre infants del territori.

  • Escape Room per als més grans: Més de 100 infants i joves de 4t de primària a 2n d’ESO, provinents dels casals municipals de les Masies de Voltregà i Sant Hipòlit de Voltregà, han posat a prova el seu enginy i treball en equip en una activitat plena de reptes!

 

  • Inflables i jocs per als petits: Al voltant de 150 nens i nenes d’I3 a 3r de primària han gaudit d’una tarda d’inflables simultàniament als dos municipis. Alegria, moviment i moltes rialles per acomiadar el curs com cal!

Aquesta jornada ha estat molt més que una festa: és el reconeixement a un curs de participació activa per part del Consistori Infantil, un espai on els infants poden expressar les seves idees i incidir en el seu entorn.

Volem donar les gràcies a infants, famílies, escoles i equips educatius que han fet possible aquesta gran experiència. Seguim apostant per una educació participativa, comunitària i amb veu d’infant!

Darrera actualització: 4.07.2025 | 09:43