Oficina mòbil d'informació al consumidor
Podreu trobar aparcada la unitat mòbil al pont de Can Torró. El canvi d’ubicació s’ha fet per donar-li més visibilitat i tenir-la més acceccible, ja que es tracta d’un servei públic i gratuit que pot donar resposta a moltes consultes i queixes relacionades amb diferents temes que ens poden afectar com a consumidors. No s’ha de demanar cita previa, només acostar-s’hi en l’horari que fa l’atenció i esperar el torn si hi ha més persones. Ens informaran i faran les gestions pertinents en relació als dubtes, consultes i queixes que poguem tenir sobre:
- Serveis de telecomunicacions
- Habitatge: venda i lloguer (de particular a particular no)
- Subministraments: aigua, gas i electricitat
- Agències de viatges
- Aparcaments
- Bars i restaurants
- Òptiques
- Reparació d’automòbils
- Serveis a domicili
- Serveis d’assistència técnica
- Serveis financers i assegurances
- Tintoreries
- Altres serveis
- Venda d’electrodomèstics
- Venda d’animals
- Venda de vehicles
- Altres comerços
Per poder rebre informació més concreta del cas que es vulgui tractar es pot aportar la documentació que creieu oportuna: contractes, factures, correus electrònics, contactes, etc. Tot allò que pugui fer més entenedora la consulta i aportar les dades que puguin facilitar les gestions en el cas que s’hagin de fer.
Quin cost té:
Gratuït
Darrera actualització: 7.08.2023 | 09:21