Estàs buscant feina? Aquest curs t'interessa! CURS D'OFFICE BÀSIC

Dimecres, 15 de març de 2017

Coneixements i habilitats necessaris per poder treballar amb ecàcia amb el paquet omàtic Oce, el més utilitzat en el món laboral. Eines imprescindibles d’un processador de text (Word), full de càlcul (Excel), gestor de bases de dades (Access) i un programa de presentacions professionals (PowerPoint) per guanyar en competitivitat i ocupabilitat.

Dimecres i divendres de 9 a 13h

Data d’inici: 5 d’abril de 2017

Data finalització: 28 d’abril de 2017

Lloc: Escola d’Adults de Sant Hipòlit de Voltregà

Formació gratuïta

Inscripcions als ajuntaments de Les Masies de Voltregà i Sant Hipòlit de Voltregà i a vilala@diba.cat

Places limitades

 

OBJECTIUS

- Dotar els alumnes dels coneixements ihabilitats necessaris per poder treballar ambeficàcia amb el paquet ofimàtic Office, el mésutilitzat en el món laboral.

- Aprendran les eines imprescindibles d’unprocessador de text (Word), full de càlcul(Excel), gestor de bases de dades (Access) iun programa de presentacions professionals(PowerPoint), guanyant així en competitivitat i ocupabilitat.

CONTINGUTS

SESSIÓ 1

Dotar a l’alumne dels coneixements i habilitats bàsics per a poder treballar amb eficàcia amb elprocessador de textos Word i poder crear qualsevol document de manera professional.

-Word.
oDescripció del programa.
oConceptes bàsics.
oFormat de caràcters.
oFormat de paràgrafs.
oFormat del document.

SESSIONS 2 I 3

Dotar a l’alumne dels coneixements i habilitats bàsics per a poder treballar amb eficiència amb el fullde càlcul Excel i poder gestionar tasques financeres, comptables o que necessitin qualsevol tipus decàlcul numèric.

- Excel.
oDescripció del programa.
oConceptes bàsics sobre els fulls de càlcul.
oFormat de cel·les.
oFormat del full.
oReferències.
oFórmules i funcions.
oImpressió del full i del llibre.

SESSIONS 4 I 5

Capacitar l’alumne en l’ús del sistema gestor de bases de dades més utilitzat, de manera que pugui crear, modificar, consultar i presentar arxius en què cal administrar i recopilar molta informació.

- Access.
o Descripció del programa.
o Conceptes bàsics sobre les bases de dades.
o Les taules.
o Els formularis.
o Les consultes.
o Els informes.
o Relacionar taules.

SESSIÓ 6

Formar l’alumne en el programa de presentacions professionals més estès. Aprendrà a realitzar tipus diferents de presentacions, plantilles, transparències, documents impresos per als assistents a la presentació, notes i esquemes per al presentador, etc.

-  Power Point.
o Descripció del programa.
o Conceptes bàsics.
o Creació de diapositives.
o Transicions i temps.
o Plantilles.
o Animacions i efectes.
o Multimèdia.

METODOLOGIA

Eminentment pràctica. Treballant amb el seu ordinador i a partir de la resolució d’exercicis i simulacres de dificultat creixent, l’alumne adquirirà els coneixements i habilitats exposats en el programa.

PERFIL PARTICIPANTS

Persones sense coneixements o coneixements basics en dites eines telemàtiques.

DURADA

24 hores

Darrera actualització: 15.03.2017 | 14:31